fredag 16 april 2010

Har haft underliga drömmar den senaste tiden. Jag är ute och reser, alltid själv, men kommer inte fram. Inatt har jag rest med buss från Norrland och det hade varis snöoväder så det var inga trevliga vägar. Busschauffören tog en sväng för snävt så vi körde av. Bara jag och chauffören i bussen och det var en evighet tills vi stannade, men precis innan vaknade jag av att Noah (min räddare) ropade mamma. Det var så verkligt, hann tänka alla möjliga tankar på väg mot kraschen. Och chauffören började prata med mig på högtalaren om att han skulle sakna sin familj och så vidare.
Undrar om mina drömmar beror på att jag vill fly verkligheten eller om jag håller på att söka något nytt eller att jag snart är framme. Eller så är det bara alla resor i mitt liv just nu. Har nyss varit i Thailand, ska snart till Tyskland och innan midsommar ska jag och barnen till Långasjönäs utanför Karlshamn och i sommar blir det Söderhamn. Tänker mycket på det just nu så det kanske är förklaringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar