tisdag 5 juli 2011

Bah !!!

Varför är blogger så knäppt?Jag kan till att börja med inte skrolla ordentligt på min blogg, men på de flesta andra går det hur bra som helst.
När jag loggar in är jag redan inloggad men loggas ut igen så fort jag gör ett sidbyte bara för att upptäcka att jag redan är inloggad när jag ska logga in igen.
Jag kan oftast inte kommentera och när jag kan så går det bara att göra det som anonym :(
TRÅKIGT!!!
Finns så många bloggar jag vill lämna fotspår hos men där det inte går.
Men ni! Ge inte upp jag är och läser hos er i alla fall.
Kanske inte varje dag men jag är hos er flera gånger i veckan.
Är det någon annan som har problem?
Jag kanske bara måste göra en ippdatering av något slag?

1 kommentar:

  1. Jag hade också problem innan men det försvann av någon anledning! Hoppas det också gör det för dig!

    SvaraRadera