torsdag 7 juli 2011

Frukostbesök

Idag får jag frukostbesök :)och det är väl tur så jag får någon frukost över huvud taget.
Är så trött. Sovit dåligt inatt för den där j-a halsbrännan. Och igårkväll var jag så trött efter en dag på Segebadet med Noah.
Han hade superroligt i vattnet och jag satt på bassängkanten med fötterna i vattnet och myste medans Noah hällde vatten på mina ben.
Han simmade oxå ;) la sig på magen och "gick" runt i bassängen. Brydde sig inte så mycket om att det kom vatten upp i ansiktet.
I mitten av bassängen finns det en liten fontän med fyra "sprutor" och de var givetvis oxå poppis :)
Kvällen avslutade jag med ett extra styrelsemöte och Noah och Marcus åkte iväg för att prata ritningar med Martin. De var inte hemma förrän vid 10-tiden och då gick både jag och Noah och la oss.
Så mysigt att somna till hans djupa andetag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar