fredag 22 januari 2010

Så sitter man här ensam en fredagskväll. Marcus är och tränar fridykning.
Vad är det för tid att träna på? 19-21 en fredagkväll? Hallå! Det finns familjer att tänka på! Men dom som bokar är väl tacksamma för de tider de får antar jag.
Ja, ja... vad är väl en bal på slottet ;)
Jag har ju mitt vin :)
Har precis packat upp kläder från H&M :) För första gången på alla år som jag skickat efter från dom (minst 10) så har dom skickat fel. Det skulle komma en beige blus men det kom ett blåturkost (bläärk) linne. Till och med på plastpåsen som var runt linnet stog det rätt. Skicka tillbaka :(
Men jeansen jag beställt passade :) Då blir jag lycklig!
Sen fanns det en del annat smått och gott till Thailand.
Idag har Jojo fått sin andra svinisspruta, så hon har jätteont i armen nu. Stackar'n!
Förra gången fick hon ont i magen, och nu har hon ont i handleden oxå :(
Hon och jag har varit på stan och handlat present till min kära bror som fyller 50 på söndag, Fatta 50! Det är ju lastgammalt ;) Så imorgon kör jag och Marcus till Huskvarna för att gå på fest :) Det ska bli himlans roligt! Och mamma kör, nice :)
Men lite nervös är jag allt för jag ska hålla tal.
Nu har Jojo och Samuel fredagschips och Noah smaskar på majskrokar och är minst lika lycklig. Synd bara att kilopriset på majskrokar är skyhögt, annars hade jag oxå ätit dom.
Ha en go fredagskväll alla ni ute i cyber :)
Kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar