torsdag 21 januari 2010

Go'kväll!!!
Vilken kväll...
Rättare sagt vilken eftermiddag. Det började med att jag nästan glömde att hämta Johanna i tid på fritids. Jag och A satt som bäst och höll på med uppsatsen när jag upptäckte att klockan redan var kvart i fyra.
Det var bara till att ila iväg.
Väl hemma igen avslutades det som jag höll på med innan och sen bakade jag faktiskt en kladdkaka till vår myskväll.
Myskvällen blev inte ett dugg mysig för mig eftersom jag och A kom på en massa saker att ändra i uppsatsen i sista stund.
Plus att min G-mail är helt kass. Den fungerar helt enkelt inte på min bärbara dator.
Jag blir så in i förbannad på det ;(
Det tar en hel evighet att öppna och komma åt mail, för att inte tala om att skicka. Ni vill inte ens veta vad jag funderade på att göra med datorn.
Så det blev inte riktigt den myskvällen jag hoppats på :(
Men nu är arbetet inskickat i alla fall så nu får det bära eller brista.
Håll tummarna nu i 15 dagar att vi blir godkända!
Kram och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar