måndag 25 januari 2010

Äntligen hemma!
Fast nu från skolan ;)
Har börjat min nya kurs "Matematik från början, 1". Undras hur den ska sluta, jag och matte är ju inga kompisar direkt. Imorgon fortsätter den med en heldag och dagen avslutas med intro på min andra nya kurs "Barn och unga i behov av särskilt stöd".
Det ska nog gå bra! Pepping!
Vi har varit på bvc idag och nu väger Noahprinsen 11660 och är 81 lång. Han har gått ner lite efter sin sjukvecka med hög feber och matvägran :(
Tanden har blivit undersökt av tandläkere och vi fick konstaterat att det är normalt att få en blodblåsa när kindtänderna ska fram. Vad då normalt? Jag har tre ungar sedan innan och ingen av dom har haft det, så himla normalt kan det inte vara ;)
Tandläkaren tyckte däremot att det var ovanligt att alla tänderna kom så tillsammans. Så jag kan konstatera att Noah är en alldeles vanlig liten ovanlig kille ;)
Suss gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar