söndag 24 januari 2010

Hemma igen :)
Hade en supertrevlig kväll igår, 50-årsfest för min bror!
Började med champagne, tilltugg och mingel. Det är gott med champagne ;) men jag blir allt lite lurig av det. Nice :)
Fortsatte med buffé med allt möjligt. Jättegott! Middagen avslutades med flädersorbet eller chokladglass-tårta nå'nting ;)
Men under tiden vi åt så hände det såklart mycket roligt.
Mamma sjöng en sång för sin son och jag höll ett tal. Lite pinsamt för honom men med mycket kärlek!
Det lektes lekar och dracks vin. Det skrattades och hickades. Spilldes och hurrades. Det var en superfest och min kära bror blev nog lite på pickalurven ;)
Idag sov vi länge, skönt att inte var tvungen att gå upp med Noah.
Efter frukost bar det av till syrran som har ny lägenhet. Liten och mysigt, men väl trångt när alla hennes tre barn är där.
Och nu är vi hemma igen :) There´s nothing like home!
Har busat med Noah och käkat pizza.
Noah har en till tand på väg nu, men han är alldeles blåsvart där den ska bryta igenom. Får nog bli bvc imorgon för att kolla det och den lilla "ärtan" han har i benet där han fick sin 1-årsvaccination.
Kramis och sov gott, för det ska jag göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar