onsdag 20 januari 2010

Idag har jag (än så länge) haft en bra dag där mycket har blivit gjort :)
Efter att ha följt Johanna till skolan åkte jag och älsklingen och lillprins för att titta på vagn. Och vi slog till, en svart sittvagn. Smidigare att ha med till Thailand än den stora vi har här hemma. Den här nya kan vi använda länge.
Jag har varit hos gynekologen och fått nytt recept på mina p-piller så att det inte blir fler trippande fötter här hemma ;)
För tillfället fixar Marcus med listerna på ovanvåningen med hjälp av Johanna medan jag sitter här och Noah leker i sin lilla hörna.
Eftermiddagen tillbringades i Lund tillsammans med A och vår uppsats som nu äntligen är färdig :) Hurra!!!
Som sagt har jag än så länge haft en bra dag, men nu börjar jag tappa orken. Den senaste veckans sömnbrist tar väl ut sin rätt antar jag.
Nä, det är väl lika bra att börja på midda'n innan jag blir alldeles för trött.
Kramisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar