lördag 4 augusti 2012

Hemma igen

Noah vaknade i morse utan minsta lilla gnutta feber vilket gjorde att bi körde raka vägen hem idag.
Vi struntade alltså i att åka inom Gävle för vidare provtagning.
Imorgon beger vi oss till en läkare efter att ha rådgjort med 1177.
Är han pigg och feberfri imorgon oxå kan vi vänta till på måndag kanske.
När vi la oss igår fick däremot Marcus frossa ich låg och huttrade hela natten nästan, stackar'n. Han vaknade med 39 grader och huvudvärk :(
Jag sov inte särskilt bra heller. Först på grund av Marcus huttrande men sen på grund av Noah ich Maja. Lillfia ville hela tiden ha nappen och Noah sov oroligt.
Så sista gången jag tittade på klockan var hon 03:36, sen somnade jag som väl var.
Inte helt trevligt att köra idag. Jag körde från Söderhamn till Norrköping. Därifrån till Huskvarna körde Marcus medans jag sov och sedan körde jag resten till Malmö.
Behöver jag säga att jag redan ligger i sängen ;)
Barnen fixade hela resan galant :)
Johanna got upp på rummet så fort vi kom hem. Noah började direkt leka med sina saker och berättade för Sammie hur mycket han saknat honom. Maja rullade runt på vardagsrumsgolvet ich skrattade.
Härlig syn :)
Sov gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar