söndag 12 augusti 2012

Lat helg

Det är vad det är här hemma på Mölledalsgatan.
Igår var det rätt så effektivt på fm för att mitt på dagen och em njuta av den sällsynta solen. Satt och läste i solen medan Maja sov.
Härligt!
Marcus och Noah var i Folkets Park och tittade på något clownuppträde.
Vid 16-tiden kom familjen Hallin hit för att grilla och inspektera nya altanen, både där framme och där bak. Fick godkänt :)
Vi till ich ned satt där ute en stund på kvällningen.
Idag fick jag sovmorgon och medan Marcus och barnen åkte till loppisen i Folkets Park trynade jag gott i sängen :)
Underbart härligt och skönt.
Kaffe i solen och de sista sidorna i Marie Hermansons Himmelsdalen så var min morgon gjord.
Nu har jag planterat färdigt växterna hi köpte innan i veckan.och även bundit upp murgröna på den egenhändigt gjorda stegen. Blev superfint :) Kommer bild senare.
Strax blir det en middagslur för finaste lillfia och under tiden hon sover ska jag och Noah leka med figurerna han köpte på loppisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar