tisdag 31 juli 2012

En mulen dag på Norrfjärd

Idag har det varit mestadels mulet så vi har passat på att gå på stan lite.
Rean u Söderhamn är en av de bättre jag vet. Mycket 50% på rean och ta 3 reaplagg och betala för 2 och det gillar jag.
Dock brukar det sluta med att jag hittar något av de nyinkomna höstplaggen och måste betala fullpris om jag vill köpa. Idag hittade jag dock en sjal från Noa-Noa för 100 kr som jag tror kommer bli en favorit.
Men givetvis hittade jag även ett par skor som inte var på rea :( någon hade bara ställt dem fel *suck*
Får se om jag kör in en annan dag och känner på dem lite till ;)
Noah fick två par skor, ett par svarta Converse, eller stjärnskor som han kallar dem, ocj ett par seglarskor. Superfina!
Även Maja fick ett par för framtida bruk. Hennes allraste förstaste så skossingar :) så söta!
Innan vi gjorde stan passade vi på att besöka Nilestenen. Sveriges 3'e eller 5'e största sten (jag kommer inte ihåg).
Vi gick upp på stenen med hjälp av två stegar och utsikten där uppe var alldeles magnifik. Se själv!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar