lördag 21 juli 2012

Gårdagens födelsedagsgris...

... var älsklingen!
Grattis till honom!!!
Vi var alla uppe tidigt och grattade :)







Såklart var vi alla med och firade. En del lite tröttare än andra ;) Tyvärr lyckades Johanna inte bli så bildskön på en endaste bild men ni ser på första bilden att hon i alla fall sovot gott ;)
Det blev skönsång och viftning av flagga och givetvis pakiteter. Det här året har jag faktiskt köpt ok presenter till honom.
Ett par byxor, fotvård, neccesär och en tavla, mest på ploj.
Men det visade sig att den hade rätt. På den stod det nämligen "here comes the sun" igen, igen och igen. Och idag kom solen :)
Härligt!
På kvällen blev älsklingen även firad av mamma Maggan och Lasse, gammelmormor Anna-Greta och storebror Martin.
En bra dag får man väl säga :)


För Marcus i alla fall.
Med mig är det inte så bra :( Har haft halsont i veckan som försvunnit nu och ersatts av feber och en rejäl förkylning. Så hela natten till idag har jag svävat mellan sömn och vaken i en fruktansvärd feberfrossa. Känns som att jag ska dö ju.
Marcus tycker jag blir som en man när jag är sjuk, det beskriver kanske lite för er hur jag egentligen mår. Och att jag trodde jag hade minst 40 graders feber vid fyra tiden inatt när det egentligen "bara" var 38,2 säger väl oxå en del ;)
Till mitt försvar kan jag meddela att jag i normaltemp ligger på 36 låga så är det ju faktiskt en stegring på hela två grader.
Stackars mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar