tisdag 10 juli 2012

Vilka människor :)

Jag hade inte behövt vara det minsta nervös ju!
Fruvenus och hennes man visade sig vara personer jag gärna umgås med mer. Och egentligen, om jag ska vara ärlig, så hade jag inte trott något annat heller.
Jag menar... jag gillar ju hennes blogg skarpt :)
Det verkade som att de tyckte vi var ok oxå. Trots att de kom mitt i altanbygge, fem middagshungriga barn, en missnöjd lillfia (hon är aldrig missnöjd men igår hade hon lite problem med magisen), middag som inte var helt färdig (men det visste de om), semesterpackning, myssugen katt och allmänt familjestim. Men de tog det med ro :)
Så pass att de bjöd in oss till Åland nästa sommar och det tackar vi för.
Hade varit trevligt att bekanta sig med ett nytt ställe i världen och så hade det ju varit härligt att lapa lite sol på venusberget vid fruvenus stuga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar