onsdag 29 juni 2011

Ytterligare sjukskriven

Ja, jag blev fortsatt sjukskriven.
Augusti ut, men läkaren trodde att det blev ytterligare efter det oxå.
Ska till bm på måndag och där ska jag lämna en massa prover för han vill se nya provsvar.
Dags att öka mina järntabletter till 7 i veckan istället för 4 och så ska jag köpa vitamin B12 och äta.
Det blir en massa piller det, lägg mina två illamåendetabletter på det så får det inte plats så mycket mer sen ;)
Bara jordgubbar :) har köpt två askar till idag och eftersom Marcus är måttligt förtjust i det och Noah bara äter grädden och sockret blir det mycket till mig :)

1 kommentar:

  1. Usch vännen! Jobbigt att må så dåligt och behöva äta så många piller! Bra att du blir sjukskriven i alla fall så att du slipper slösa semesterdagar.

    Jordgubbsterapi är bra tror jag - hoppas du snart mår lite bättre.

    Kramar! :)
    Busan

    SvaraRadera