torsdag 9 juni 2011

Mulen dag

Ja, idag är det en mulen dag. Det är helt ok för mig.
Har aldrig haft problem med värmen under mina andra graviditeter, men den här gången fixar jag det inte.
Får hålla mig i skuggan under parasollet här hemma.
Igår var jag på KK för ett läkarbesök. Fick utskrivet Lergigan Comp mot mitt illamående. De tabletterna ska inte göra mig lika trött som Postafen. Får hoppas på det!
Läkaren sa oxå att om illamåendet är kvar så här pass långt in i graviditeten så är chanserna minimala på att det ska gå över :( så jag får väl vänta mig ytterligare 15-16 veckor med illamående :(
Idag är jag i vecka 24. Det innebär att jag gjort 23 veckor och 2 dagar :)
Här är min mage med liten i

Här kommer först en bild med tröja...
... och här en utan :)
Visst ser magen mindre ut med tröja på? Jag tycker det i alla fall och den känns gigantiskt stor och jag börjar undra hur den ska se ut när jag är fullgången ;)
Ha en bra dag vänner :)

4 kommentarer:

  1. Oj, det var en liten bulle där!! Hi hi.. Mys!!

    SvaraRadera
  2. Du är jättefin!!! Hoppas illamåendet försvinner trots läkarens ord. Värmen gör ju att man mår illa också, så idag uppskattar jag också att det är mulet!

    SvaraRadera
  3. Fin kula! Och GRATTIS till jättejobbet som gav VG! Himla kul och välförtjänt. Hoppas och håller tummarna för att det där förbenade illamåendet kommer ge sig snart - du ska ju må finfint och bara njuta nu! Kramar i massor!

    Busan

    SvaraRadera
  4. Oj.oj.oj vi som önskar oss värme. Hoppas du kommer må bra resten av tiden som återstår. Härlig mage ;)

    SvaraRadera