onsdag 20 april 2011

VAB-dag

Idag är jag hemma med en liten sjuk Noah. Han vaknade med feber igår och fram på kvällen var den uppe i över 40 grader.
Än så länge idag har han ingen alls, som tur är.
Men hur kan ungar vara så? Ha hur mycket som helst på kvällen för att nästa dag inte ha nå'n alls?
Helt otroligt!

Har suttit och laddat ner bilder från google för jag tänkte jag skulle göra ett bildspel av lite påskbilder, men jag får inte ihop det :(
Verkar som att bildspelet blir bara av de redan publicerade bilderna. Nå'n som har ett enkelt och lättförståli'gt förslag på hur jag ska göra?



Annars är väl allt som vanligt här. Illamåendet följer mig som en trogen vän och på det har jag även fått lite huvudvärk som jag hoppas ska försvinna snabbare än kvickt. Vill inte ha det som när jag väntade Noah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar