fredag 15 april 2011

Härlig dag!

Idag har det varit en härlig dag :)
Fick pluggat ute efter jobb. Satt i solen med en solvarm vägg bakom mig i nästintill vindstilla luft.
Underbart!
När ungarna var hämtade fikade vi lite lyxfika för att fira att det är påsklov för dem nästa vecka. Tyvärr är de hos sin pappa hela veckan och det var därför jag passade på att fira lovet ;)
Fixade god kyckling med klyftpotatis och vitlökssås till middag. Kycklingen blev sådär perfekt som den bara blir en gång om året och alla njöt. Till och med lillprins åt riktigt bra.
Tittade inom en sista gång på skolans webbportal för att se om de lagt ut betygen för förra kursen och det hade dom :)
Ett VG minsann! Jag blir så himlans glad för mina VG så det är helt sjukt, kan gå runt i flera dagar och vara nöjd :) För det får man väl vara när man fått ett VG?
Nu är Marcus ute och går med barnen, skulle nog till parken tror jag. Jag orkar inte följa med eftersom jag har ont i mina fogar redan. Kände av dem tidigare idag när jag gick för att hämta Noah och Johanna.
Trist om det ska börja redan :(
Så nu ska jag passa på att hoppa in i duschen för en helsanering och sen landa ren och fin i soffan lagom till "Så ska det låta".
Ha en bra kväll allihopa som läser min lilla bloggeliblogg!

2 kommentarer:

  1. Vad kul att de tagit sig för er med! Ciccii (Jag) från AFF fick ett plus förra veckan och skall skrivas in på MVC imon! Så kul! Grattis!

    SvaraRadera
  2. Va roligt med ännu ett VG!! Du är så duktig!! =)

    SvaraRadera