söndag 17 april 2011

Helgen är slut :(

Lördagen har tillbringats i Bokskogen och på Sturup som hade öppet hus, för familjen. Jag satt på MAH och skrev projektplan med Camilla i 6 timmar :(
Söndagen tillbringades i goda vänners lag med en smaskig brunch för familjen. Jag satt på MAH och skrev projektplan med Camilla i mer än 6 timmar :(
Väl hemma så är jag supertrött och har ingen ork över what so ever! Likadant igår.
Ska jag vara helt ärlig så lär jag landa i sängen ganska snart.
Hoppas ni haft en trevligare helg än jag.



(Jag klagar inte på att jag och Camilla suttit på skolan hela helgen, för det är vårt eget val och vi har kommit en bra bit på väg i vår projektplan. Men jag hade mycket hellre tillbringat den med min familj.)

2 kommentarer:

  1. Min helg har varit lite kall och tuff. Var på överlevnadskurs. Men jag är glad att det är måndag och sol. Hoppas din vecka blir lite roligare kära du! :)

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig.... jag e tacksam för att vi e ett så bra team och det blir saker gjort när vi träffas!!!!!

    SvaraRadera