fredag 8 april 2011

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Jag och Noah skulle till exepel äta middag i Löddeköpinge med Max oxh Marya och deras barn.
Men så blev det inte!
När vi varit där i ungefär 5 minuter tjongade lillprins sin panna mot ett steg i deras klättervägg. Så det var bara till att stoppa blödningen och sätta sig i bilen och åka till läkaren.
Väl där gick allt som på räls :) behövde knappt vänta alls!
Noah blev klistrad och ovanpå det 4 stripes.
Han var superduktig och det var inte mycket gråt och skrik och gnäll.
Nu har han precis lagt sig, väldigt trött efter sina eskapader.
En annan sak som inte blev riktigt som jag tänkt mig är älsklingens hemkomst :(
Planet från Paris är försenat och skulle starta 21:20 istället för en timme tidigare och nu messade Marcus nyss att det är ytterligare försenat till 21:45 :(
Det innebär att han inte landar på Kastrup förrän efter midnatt.
Här i Skåne blåser det något helt otroligt och bron är avstängd för vindkänsllig trafik :( hoppas det inte tar i mer så att det blir mer trafikinställningar. Och att han hinner med sista tåget.
Längtar så in i nu! Vill ha honom hemma!!!
Blir nog till att lägga mig och sussa ikapp med lillprins istället så tiden går snabbare.
Kramisar till alla!!!

2 kommentarer:

  1. Stackars lille Noah... Såg du att du fick en award av mig här om dagen? Kvällskram :-)

    SvaraRadera
  2. Men lilla gubben. Härligt att det gick bra.

    Och jag hoppas att din kära man är hemma nu. :)

    SvaraRadera