onsdag 7 mars 2012

Nu är det dags igen

Vilket underbart vårväder vi har numera. Fortfarande lite kallt men solen är i alla fall framme mer och mer och den till och med värmer :)
Härligt tycker jag.
Jag har återigen tagit tag i mina nya vanor.
Den här gången innebär det 3 träningstillfällen varje vecka då jag springer 2,5 km. Det är inte så långt och det går långsamt men jag måste ju börja någonstans.
Hitills har jag varit ute 4 gånger och däremellan har jag varit ute och gått två rätt så raska promenader.
Att jag skriver återigen beror på att jag är en sådan människa som gärna börjar på saker men slutar igen när det inte händer något tillräckligt fort. Den här gången hoppas jag på att min vilja till träning ska hålla i sig. Jag har faktiskt varit uppe två mor'nar för att starta dagen med 2,5 km.
Duktigt tycker jag :)
Vikten har gått ner lite och åg idag på 66 kg. Bra tycker jag eftersom jag inte ansträngt mig speciellt för att gå ner.
Jag emottar gärna pepping ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar