onsdag 9 november 2011

Snörvel

Nu är det min och Marcus tur att bli sjuka :(
Båda vi fick feber igår. Med min feber kom även snuvan.
Marcus sov kvar med Noah även inatt och tur var kanske det eftersom jag legat i feberfrossa mer eller mindre hela natten. Brrr!!!
Nu väntar vi på att ronden ska komma och avgöra om Noah bblir utskriven idag eller om han ska stanna en natt till. Igår åt han välling innan han somnade och fick även ner lite idag på morgonen.
Skönt att han börjat äta igen. Och dricka!
Nu ska ni se att den där sega lunginflammationen ger sig :)

5 kommentarer:

  1. Huvva! Stackars Noah! Och hela familjen som blivit så skruttig. Hoppas ni kryar på er snart allihop.

    Massor med kramar!

    Busan

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att han haft krafter att få i sig lite mat. Krya på er!

    SvaraRadera
  3. Det är ju inte klokt vad jag missar massa när jag inte hinner läsa runt. Oh fy så tråkigt för er med alla baciller. Klart man får tycka synd om sig själv när det är så. Hoppas verkligen det vänder snabbt. Vet snart inte någon alls som inte är förkyld. Här är det dax för ännu en jobbrese-helg. Denna gången upp till Stockholms skärgård. Och jaa med snor i hela huvudet. Packar med en stor ask Ipren.Tusen kramar/Fia.

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni mår bättre idag, hela familjen! och att krafterna börjat komma åter!

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni mår båttre!

    Kramar

    SvaraRadera