fredag 18 februari 2011

Mysdag med syrran

Idag har jag och syrran haft en skön morgon vid köksboerdet med vars en latte. Mysigt!
Hennes dotter Lovisa var och lämnade Jojo på skolan, säkert tyckte båda att det var lika skoj.
Efter frukost och fixande här hemma åkte vi till Entré för en liten shopping runda me like och en lunch på Barista me like. Hittade ett par snickarbyxor till Noah och en svart top till mig :)
Just nu sitter Helené (syrran) och Jojo vid datorn och letar mönster på en mössa med häng till Johanna. Helené ska sticka en till henne. En rosa och rödrandig. Lovisa och Noah läser bok i soffan och leker med Lovisas kamera. Samuel har flytt fältet och Thim fixar nog som bäst med datorn eftersom han ska lana ikväll hos en kompis så han flyr oxå fältet ;)
Snart kommer min morbror Christer och hans bonusdotter Charlotte och de ska äta middag här ikväll. Pizza blir det efter Lovisas önskemål. Hon är vegan och har googlat efter veganska pizzor och det finns det här på Kirseberg.

4 kommentarer:

  1. Fullt upp hör jag :-) Ha en mysig kväll, kram!

    SvaraRadera
  2. va mysigt ni haft det.Kan riktigt se er hela högen framför mig. Hälsa syrran att jag släppt in katten. Jag skall nog tigga mig till en mössa jag med, tror jag. Kram från din lilla mor.

    SvaraRadera
  3. Knappt har man överlevt vintertröttheten förrän vårtröttheten slår till!

    SvaraRadera