söndag 6 februari 2011

Noahs nya säng

Idag har vi äntligen burit upp våra julkartonger på vinden. Känns riktigt bra att ha blivit av med dem, de stod lite i vägen i hallen där uppe.
När vi ändå var där så passade vi på att ta ner växasängen till Noah. Den har alla mina barn haft, och till och med min pappa. Lite nostalgiskt.
Noah gillade den nog för han sov middag i den i 2,5 timmar :)



Han ligger lite konstigt, men det gör han alltid. Får alltid vända honom rätt innan vi lägger oss.
Det spelar igen roll längre åt vilket håll jag lägger honom för han vänder sig ändå.

7 kommentarer:

  1. Underbart med en möbel som hängt med så länge :-) Och vad söt han är! Och ja, tjejerna är hemma... ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag lyckas inte hitta din mailadress... Men har skrivit till dig på AFF.
    Så om du ger mig din mail där så fixar jag bilderna sen. =P

    SvaraRadera
  3. Gulle! Klart han sover gott i en sådan fin säng!
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Ja, tänk så många goa sovtimmar den sängen varit med om. Säkert oxå underbara drömmar. Inte konstigt den inger trygghet. Tror i alla fall jag d.v.s. mormor till det sovande gossebarnet.

    SvaraRadera
  5. Så mysigt! Ska själv gå och lägga mig nu!!!

    SvaraRadera