söndag 20 februari 2011

Halloj på er alla...

... och förlåt att jag inte varit så duktig på att uppdatera här den senaste tiden.
Sedan i onsdags har syrran varit här med sin Lovisa och då har det känts lite sådär att sätta sig med datorn. Igår åkte de hem till Huskvarna igen och deras sportlov är nu över medans vårt här i Malmö precis börjar.
I eftermiddag ska jag, mannen, Jojo och Samuel gå på bio och se "Trassel". Egentligen skulle jag och Jojo gått med Camilla och hennes dotter men hon blev sjuk så det får bli en familjebia istället. Under tiden är Noah hos farmor.
Imorgon drar praktiken igång igen och då är det fyra dagar som gäller. Hur ska jag orka? Jag är så himlans trött hela tiden. Kanske lite vårtrötthet?
Jag ska försöka läsa ikapp hos er andra för jag saknar er och vill få ta del av era fina ord.
Kram!

3 kommentarer:

  1. Du orkar nog bara du kommer igång, man brukar göra det :-)

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka. =) Du har varit saknad!

    SvaraRadera
  3. så du menar att bloggen kommer i andra hand? skämt åsido, är man trött så kommer inte bloggandet i första hand. Vad mysigt med systerbesök och bio, var filmen bra?

    Lycka till på praktiken och sköt om dig!

    kram

    SvaraRadera