måndag 1 februari 2010

Nu är jag nyfriserad :) Riktigt nöjd blev jag oxå! Nya slingor blev det med :)
Imorgon är det Marcus tur, på honom ansar hon skägget oxå ;)
Efter frissan var det bara hemom för att hämta Noah och sen vidare till föräldracafeét. Han fick inte ens lunch när han vaknade, det hanns inte med. Men på fc fick han såklart :) Idag upptäckte han kuddrummet där :) Madrasser på både golv och väggar och en massa mjuka kuddar, himmelriket för en 1-åring :) Han lär nog inte vara i lekrummet mer ;)
Efter det iväg och hämta Jojo och sedan hem och laga mat och vidare till simskolan med Jojo. Där emellan hämtade jag Marcus och Noah på bvc som varit där för Noahs andra svinisspruta. Mycket folk och ologiskt sätt att lösa det hela :( (Efter strul med skrivaren så har nu en måttligt irriterad älskling åkt till bandyn.)
Och nu är lillprins snuvig och täppt i näsan, varför? Han kan inte bli sjuk igen och speciellt inte nu när han nyss blivit vaccinerad :( Vi får väl se hur natten blir?
Thim kom hem från skolan idag med huvudvärk, men det är förmodligen bara sviter från helgens övernattningar hos kompisen. Får bli lite hårdare där. När jag var liten sov jag ofta över hos kompisar och för mig har det aldrig varit något problem att Thim oxå gillar att göra det. Men uppenbarligen fixar han det inte med två supersena kvällar i rad :(
Nu återstår det bara att plugga, sen är det dags för sängen.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar