tisdag 9 februari 2010

Hjälp vad tiden går! Redan nästan en vecka sedan jag skrev.
Helgen försvann snabbt kan jag säga med en fullspäckad lördag med shopping på Entré med M och efteråt tjejträff hemma hos N.
På tjejträffen var där en tjej som nog inte hade alla hönerna hemma.
Hon menade en massa knäppa saker som jag inte höll med om för fem öre. Hon vägrade dock att lyssna på mig och oss andra och ansåg att det hon gjorde och tyckte var det enda rätta. Så'na personer har jag svårt för.
På söndagen var det dags för lite matematik i grupp ;) Vi kom faktiskt en bra bit på väg och har förmodligen bara några timmar kvar innan tre uppgifter är mer eller mindre färdiga :) Och dom timmarna kommer imorgon.
Annars så packas det och planeras för fullt här hemma, för nu har nedräkningen börjat :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar