måndag 1 februari 2010

Morgon... jag är trött, gäääsp!
Noah har knölat lite inatt och ovanpå det har jag sovit allmänt dåligt, trist!
Idag ska jag till frissan och det kan verkligen behövas. Har inte varit sedan i somras innan jag gifte mig. Det var nog i slutet av juni, tror jag . (Som jag klippte mig ;) alltså.) Utöver det så hoppas jag att jag hinner en sväng till kyrkans föräldracafé, men jag måste plugga oxå.
Igår beställde jag nya glasögon :) ett par svarta Espirit för hela 1kr :)
På kvällen var jag och Marcus på bio och såg den sista filmen i Stieg Larssons trilogi. Rätt bra faktiskt. Har inte bestämt mig än vilken av filmerna jag gillar bäst. Eller så är det så att man helt enkelt ska se alla tre i följd ;)
Nä, nu får jag väl strax traska iväg och lämna Johanna på skolan så jag hinner plugga lite innan frissan.
Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar