måndag 5 november 2012

Öde...

Måste försöka komma igång igen och gör ett försök här :)

Mammahjärtat glädjer sig åt att alla barnen är på plats.

Ångest för att jag alltid förlorar mot tre personer på word feud :(

Nescafe Dulce Gusto! Den vill jag ha :)

Dagen idag har i ärlighetens namn varit rätt så tråkig :( Mannen beslutade sig för att arbeta hemifrån för att kurera sin förkylning och eftersom han ändå var tvungen att komma hem senast 14 då jag och Thim hade tider bokade på vårdcentralen och sedan möte på hans skola.

Aaarrrggghhh!!! Vad vårdcentralen suger! Var dit idag och skulle visa mina födelsemärke och Thim som har ett. Fick en dubbeltid, 30 minuter, men var bara inne hos läkaren i 4 minuter. Kostade 160 kr för mig dessutom. Diagnos? Du blir kallad så att vi kan ta bort dem. Eh, ja tack. Men han kunde kanske tagit några på de 26 minuterna som återstod av vår tid!!!

Gigantiskt ont fick jag idag när jag klämde fingret i bildörren. Klanteri på hög nivå då jag 1 - gjorde det själv och 2 - faktiskt stängde dörren med samma hand vars pekfinger jag mosade



Så! Det var den här måndagen. Imorgon ska jag packa upp kläderna till barnen som jag beställde på Pomp de Lux :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar