tisdag 6 november 2012

Tisdag

Vaknar till regnets strilande 7 minuter innan väckarklockan ringer.
Varför är det alltid så. Att jag vaknar preccis innan den ringer, inte lönt att somna om då ju :(
Har sovit mindre bra inatt. Drömt en massa konstiga drömmar om kaffemaskiner och alla möjliga och omöjliga vänner.
Hela morgonen har det regnat till och från. När jag gick upp var det klarblå himmel med en underbar soluppgång på framsidan.
På baksidan var det alltjämt grått och dystert :(
När vi var färdiga att gå till förskolan och lämna Noah (för en gångs skull i tid) då öppnar himlen sig och det hällregnar i ungefär 10 minuter. Precis när Jojo måste gå till skolan :(
Sen när det verkligen var hög tid att gå iväg med Noah blev det härligt och fint.
Nu har jag och Maja ätit frukost. Eller jag har ätit, Maja kladdar mest nu för tiden.
Strax dags för hennes förmiddagslur och då tänkte jag att hon skulle få den i vagnen så jag kan powerwalka.
Men först sanering av diverse frukostatteraljer från henne ;)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar