tisdag 5 juni 2012

Bloggträff

Det är verkligen på tiden att jag uppdaterar lite.
Förra helgen igen var vi alla i familjen i Huskvarna på konfirmation. Det var mitt fadderbarn Adam som konfirmerades. Skoj att träffa tjocka släkten där.
Jag, Noah och Maja stannade kvar hos lille mor i Huskvarna medan Marcus tog de tre största barnen och körde hem på söndagen.
Hade inte så mycket inbokat under veckan så jag la upp en förfrågan om någon i Huskvarna/Jönköpingområdet ville ses.
Fick napp direkt av Livsnjutaren
Sagt och gjort!
Vi träffades på IKEA på a6 köpcentrum. Och, oj vad trevligt det var :)
Kommer inte riktigt ihåg när jag började läsa hennes blogg men har i alla fall gjort det ett bra tag så det kändes som jag redan kände henne :)


Vi pratade och pratade - ingen pinsam tystnad här inte ;)
Hoppas att jag får träffa henne igen :)

1 kommentar:

  1. Haha, nä vi var verkligen bra på att babbla :D jag får helt enkelt komma ner någon gång. Hade ju massor att prata om . Kram/ Fia.

    SvaraRadera