torsdag 31 mars 2011

Äntligen...

... är det fredag snart :)
Var bara tvungen att skriva det!
Idag har jag och äldsta sonen varit och handlat jacka till honom på "Stadium". Jag tackar för att han fortfarande kan ha stl 164 och slipper gå över på vuxenavdelningen för att hitta något som passar.
Jackan vi köpte kostade 400 och om vi köpt en liknande på vuxenavdelningen hade den kostat 700.
Hur ska det gå nästa år???
Sen var vi bara en liten sväng inom på H&M där jag hittade Jojos födelsedagspresent från mormor. Hon har väntat sedan i januari men nu har hon äntligen fått sin "skinnjacka".
Och jag hittade en perfekt på "Only" till mig :) Har gått och kikat på en på "Vila" sedan länge och hittade alltså en idag :) Känner mig nöjd!
Och sen hittade jag lite annat smått och gott oxå, men det tänker jag inte berätta idag ;)

3 kommentarer:

  1. Vad härligt när man hittar det man vill i affären.
    Jag ska ta en runda om ett par veckor och "unna" mig något fint plagg. Kul nu när jag har en annan storlek;)

    SvaraRadera
  2. Du é duktig att "fynda" o äntligen fick Johanna
    sin 8 års present fr. mig. Kram på er från Mormor

    SvaraRadera
  3. Dina hemlisar. ;)
    Roligt med nya jackor. Jag längtar tills man fåt häng undan vinterjackan och gömma mössa och halsduk!

    SvaraRadera