söndag 24 mars 2013

På rymmen

Ja, det känns lite som att jag är det.
Skulle till Burlövs Center för att handla lite och få egentid. Tänkte jag skulle vara där när de öppnade och det var jag, men då var det bara COOP som var öppet.
Och Espresso House, så ni sitter jag här och njuter av en latte :)

Senaste tiden har som vanligt gått i racerfart.
För några helger sedan var hela lilla familjen i Göteborg och bara myste. Det blev Universeum och stan på lördagen och på söndagen var vi och lekte på Alfons Åbergs kulturhus innan vi åt lunch med finaste Lovisa och Jens, mina syskonbarn som pluggar och arbetar i Göteborg.
På lördagskvällen hade vi laddat för fullt inför melodifestivalen. Chips, godis, ölkorv och läsk. Maja sov men vi andra hejade på för fullt.

Nu börjar jag snart på nya jobbet och jag längtar.

Lite foton bjuder jag på :)
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar